Станично-Луганська районна рада Станично-Луганська районна рада

  • Пропустить и перейти к материалам
  • Перейти к Главной навигации и Войти

Nav view search

Навигация

Искать

Вы здесь: Главная Новини
  • Головна сторінка
  • Новини
  • Депутатський корпус
  • Сільські та селищні ради
  • Публічні закупівлі
  • Регуляторная політика
  • Контакти
  • Рішення районної ради сьомого скликання
  • Паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік А

Новини

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 01.08.2017 05:20

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА  «ОБ’ЄДНАНИЙ ТРУДОВИЙ АРХІВ СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОГО РАЙОНУ»

 З 01.07.2017 року по 31.07.2017 року було прийнято 33 громадянина та виконано 70 довідок.

Проводиться ремонт та підшивка документів з особового складу.

Постійно надається методична та практична допомога громадянам та організаціям.

Ведеться прийом документів до установи.

 

Прийом громадян здійснюється постійно, а не тільки в приймальні дні.

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 28.07.2017 10:36

Відбулось засідання 15 сесії районної ради сьомого скликання.

 

          28 липня 2017 року відбулось засідання 15 сесії районної ради сьомого скликання. Головував на засіданні В.О. Мягкий. Із 34 депутатів зареєструвалися 23.

           В роботі пленарного засідання  також взяли участь голова райдержадміністрації, працівники виконавчого апарату районної ради, керівники комунальних установ та підприємств Станично-Луганського району, голови сільських та селищних рад, представники громадськості та преси.

        Традиційно, сесію розпочали з виконання Державного Гімну України. У ході пленарного засідання було розглянуто 16 питання. З усіх розглянутих питань депутати прийняли рішення шляхом поіменного голосування.

                                                      поіменне голосування

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 18.07.2017 06:05

Повідомлення для депутатів

28 липня 2017 року о 10.00 годині відбудеться засідання п’ятнадцятої сесії Станично-Луганської районної ради сьомого скликання у залі засідання районної ради за адресою: смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 25.
Запрошуємо всіх депутатів районної ради прийняти участь в засіданні п’ятнадцятої сесії районної ради сьомого скликання.                    Розпорядження №50

 

 

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 11.07.2017 05:49

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ»

За червень 2017 року

За мiсяць у центрі було обслуговано 20 дітей з наступними діагнозами:

дитячій церебральний параліч,

гострий лімфобластний лейкоз,

розумова відсталість, синдром емоційно – вольової збудженості,

двобічна хронічна нейросенсорна втрата слуху,

цукровий діабет,

сколіоз,

світлоклітинна саркома лівої нирки,

п’яточно-вальгусна постава стоп,

синдром рухових розладів,

приходяща контрактура стегон,

вроджена двобічна розщілина верхньої губи, твердого та м’якого піднебіння і т.ін.

        6  дітей отримували корекційні послуги дистанційно.

З дітьми працює медична сестра з масажу, медична сестра з лікувальної фізкультури, вчитель- логопед та практичний психолог.

Масажу було проведено 426 одиниць та 232 процедур з лікувальної фізкультури, логопедичних занять 65, занять з корекційно-відновлювальної психологічної терапії 30.

Фахівцями центру було проведено 20 консультацій для батьків та 24 заняття- консультації по дистанційній роботі.

       Спеціалістами центру проведені лекції та консультації  для батьків за темами згідно з діагнозами.

01.06.2017 року  пацієнти та співробітники Центру прийняли участь у районному святі з нагоди Міжнародного дня захисту дітей, 21.06.2017 – участь у святі з нагоди Міжнародного дня ВПО.

 

Спеціалісти центру співпрацюють з педіатрами та іншими спеціалістами лікарні,  соціальною службою по захисту прав дитини, Станично-Луганським УСЗН, яке направляє дітей на реабілітацію до центу. 

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 05.07.2017 12:17

Виїзний прийом громадян. 

05 липня 2017 року о 10:00 голова Станично-Луганської районної ради Віктор Олександрович Мягкий здійснив виїзний прийом громадян у Теплівській сільській раді, в якому приймали участь представники соціальних служб району та юрист голова громадської ради при Станично-Луганській РДА.

З запитаннямі до голови районної ради звернулось більш двадцяти мешканців  Теплівської сільської ради.

Після прийому громадян голова Станично-Луганської районної ради Віктор Олександрович Мягкий відвідав, усіх соціальних об’єктів які знаходяться на території Теплівській сільської ради.

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 30.06.2017 09:31

Луганська місцева прокуратура №2 Луганської області

ПОВІДОМЛЯЄ 

«Аналіз стану злочинності у громадських місцях» 

На виконання п.14 постанови координаційної наради керівників правоохоронних органів Луганської області від 23 лютого 2017 року  Луганською місцевою прокуратурою № 2 спільно із                                              Станично-Луганським ВП ГУНП в Луганській області проаналізовано стан злочинності у громадських  місцях на території Станично-Луганського району Луганської області.

За 5 місяців 2017 року на території обслуговування Станично-Луганського ВП ГУНП у громадських місцях було скоєно 3 злочини, розбоїв та грабежів у громадських місцях скоєно не було.

За перші п’ять місяців 2016 року у громадських місцях було скоєно 2 злочини, серед яких один розбій ( частина перша статті 187 КК України від 20.05.2016 року). Всього за 2016 рік у громадських місцях скоєно 55 злочинів, серед яких 1 грабіж ( частина третя статті 186 КК України від 14.08.2016 року) та 2 розбої (  частина перша статті 187 КК України від, частина третя статті 187  КК України ).

Загалом у 2015 році у громадських місцях було скоєно 4 злочини, розбоїв та грабежів серед яких не було ( інформація за 2015 рік є неповною у зв’язку  з відсутністю статистичних даних).

Вивченням інформації також встановлено, що злочини у громадських місцях вчинялися розрізнено,  конкретні місця концентрації вказаних злочинів не встановлено.

Аналіз вищенаведеної статистичної інформації дає підстави робити висновки про зменшення кількості злочинів вчинених у громадських місцях усупереч загальній тенденції по Луганській області. Позитивна динаміка по Станично-Луганському району є наслідком загальної стабілізації ситуації у районі, відсутності активних бойових дій на території району та послідовних превентивних заходів щодо запобігання вчинення вказаної категорії злочинів, які проводяться на всій території району.

 

 Прокурор

Луганської місцевої прокуратури №2                                               І. Дзюба

  

 В квітні 2017 року слідчими СВ Станично-Луганського ВП ГУНП в Луганській області під процесуальним керівництвом прокурорів Луганської місцевої прокури №2 Луганської області спрямовано до суду обвинувальний акт у кримінальному провадженні щодо грубого порушення громадського порядку двома раніше засудженими місцевими мешканцями які 21.03.2017 перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння у с. Валуйске безпідставно спричинили тілесні ушкодження інваліду.

Прокуратурою підтримується публічне обвинувачення в суді, обвинуваченим загрожує покарання у вигляді 4 років позбавлення волі.

 

 

Взаємодія Луганської місцевої прокуратури №2 із засобами масової інформації Станично-Луганського району з попередження кримінальних правопорушень

 

 

            Шляхом плідної взаємодії у роботі між Луганською місцевою прокуратурою №2 та газетою Станично-Луганської районної ради «Время», здійснюється постійне інформування суспільства, щодо попередження кримінальних правопорушень, яке у свою чергу дає позитивні плоди.

            Так, Луганською місцевою прокуратурою №2 у виданні газети              Станично-Луганської районної ради «Время» опубліковано статтю з приводу звільнення осіб від кримінальної відповідальності за незаконне поводження зі зброєю чи бойовими припасами, в результаті чого, у квітні поточного року до Станично-Луганського ВП ГУНП в Луганській області, звернувся місцевий житель Станично-Луганського району з метою добровільної видачі боєприпасів, а саме патронів калібру 5,45 мм в кількості 60 штук та патронів калібру 7,62 мм в кількості 40 штук, які він знайшов у лісосмузі, таким чином громадянина Б. буде звільнено від кримінальної відповідальності на підставі                     ч. 3 ст. 263 КК України.

            Додатково нагадуємо, що з метою зменшення кількості випадків притягнення громадян до кримінальної відповідальності за                               статтею 263 КК України (Незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами або вибуховими речовинами), Луганська місцева прокуратура №2 доводить до відома населення положення ч. 3 ст. 263 КК України, відповідно до якої особа звільняється від кримінальної відповідальності за вчинення злочинів передбачених цією статтею, якщо вона добровільно здала органам влади незаконно набуті зброю, боєприпаси, вибухові речовини чи вибухові пристрої.   

 

 

 

Прокурор

Луганської місцевоїпрокуратури №2                                                                                          Д. Гайдай

 

 

Щодо внесення змін до

Кримінального процесуального кодексу України.

 

              14.04.2017р. вступив в дію Закон України «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо удосконалення механізмів забезпечення завдань кримінального провадження».

        Вищезазначеним Законом  була доповнена стаття 190 «Ухвала про дозвіл на затримання з метою приводу» Кримінального процесуального кодексу України. Тепер ухвала суду на клопотання слідчого або прокурора про дозвіл на затримання з метою приводу підозрюваного, обвинуваченого може втратити закону силу, якщо добровільно з’явиться підозрюваний до слідчого судді, а обвинувачений до суду.

         Завдяки доповненням до статті 219 «Строки досудового розслідування» відтепер строк ознайомлення з матеріалами досудового розслідування сторонами кримінального провадження не включається у строки досудового розслідування.

           Розширеного тлумачення шляхом доповнення обставиною обумовленою   знаходженням підозрюваного поза межами України набули положення статті 281 «Розшук підозрюваного». На теперішній час, якщо під час досудового розслідування місцезнаходження підозрюваного невідоме або особа перебуває за межами України та не з’являється без поважних причин на виклик слідчого, прокурора за умови його належного повідомлення про такий виклик, то слідчий, прокурор оголошує його розшук.

           Внаслідок внесення змін до статті 469 «Ініціювання та укладення угоди» угода про визнання винуватості між прокурором та підозрюваним чи обвинуваченим була доповнена ще одним різновидом правопорушення. На сьогодні вищезазначена угода у провадженні може бути укладена  і щодо особливо тяжких злочинів, вчинених за попередньою змовою групою осіб, організованою групою чи злочинною організацією або терористичною групою за умови викриття підозрюваним, який не є організатором такої групи або організації, злочинних дій інших учасників групи чи інших, вчинених групою або організацією злочинів, якщо повідомлена інформація буде підтверджена доказами".

 

Прокурор

Луганської  місцевої прокуратури №2                                                     К. Грідін

 

 

Щодо невідворотності кримінальної відповідальності за неподання декларації суб’єктом декларування.

 

Луганською місцевою прокуратурою №2 як спеціально уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції відповідно до положень статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) здійснюється систематичний аналіз стану законності у сфері запобігання корупції з метою недопущення  корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень у публічній і приватній сферах суспільних відносин.

          Особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

          30 березня 2017 року набрав чинності прийнятий 3 березня 2017р Закон № 1975-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб".

         Відповідно до цього закону продовжено до 1 травня 2017 року строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" подають таку декларацію вперше.

          При опрацювання даних Єдиного державного реєстру декларацій встановлено факти неподання декларацій депутатами  сільських рад, державними службовцями Станично-Луганської районної державної адміністрації, державними службовцями державних органів  Станично-Луганського району.

              По вказаним фактам Луганською місцевою прокуратурою №2 розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого статтею 366-1 Кримінального кодексу України (Декларування недостовірної інформації) відповідальність якої передбачає штраф від двох тисяч п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від ста п’ятдесяти до двохсот сорока годин, або позбавлення волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

 

Прокурор

Луганської  місцевої прокуратури №2                                                     К. Грідін

 

 

 

 

Про обов’язок прибуття свідка, потерпілого або іншого учасника кримінального провадження для допиту чи участі в іншій процесуальній дії.

 

        У зв’язку з тим, що почастішали випадки безпідставного неприбуття учасників кримінального провадження для взяття участі у досудовому розслідуванні  та судовому провадженні,  Луганська місцева прокуратура №2 інформує.  

        Виклику свідка, потерпілого або іншого учасника кримінального провадження у Кримінальному процесуальному кодексі України ( далі КПК) присвячена  глава 11 «Виклик слідчим, прокурором, судовий виклик і привід».

         Згідно частини 1 статті 133 КПК України  прокурор під час досудового розслідування має право викликати підозрюваного, свідка, потерпілого або іншого учасника кримінального провадження у встановлених цим Кодексом випадках для допиту чи участі в іншій процесуальній дії.

         Статтею 135 КПК закріплюється механізм отримання повістки.

          Згідно положень цієї  статті  особа викликається  прокурором  шляхом вручення повістки про виклик, надіслання її поштою, електронною поштою чи факсимільним зв'язком, здійснення виклику по телефону або телеграмою.   

          У разі тимчасової відсутності особи за місцем проживання повістка для передачі їй вручається під розписку дорослому члену сім’ї особи чи іншій особі, яка з нею проживає, житлово-експлуатаційній організації за місцем проживання особи або адміністрації за місцем її роботи. 

         Повістка про виклик неповнолітньої особи, вручається її батьку, матері, усиновлювачу або законному представнику. Повістка про виклик обмежено дієздатної особи вручається її піклувальнику.

         Статтею 138 КПК закріплені виключні поважні причини неприбуття особи на виклик:

1) затримання, тримання під вартою або відбування покарання;

2) обмеження свободи пересування внаслідок дії закону або судового   

    рішення;

3) обставини непереборної сили (епідемії, військові події, стихійні лиха або  

    інші подібні обставини);

4) відсутність особи у місці проживання протягом тривалого часу внаслідок

    відрядження, подорожі тощо;

5) тяжка хвороба або перебування в закладі охорони здоров’я у зв’язку з   

    лікуванням або вагітністю за умови неможливості тимчасово залишити цей

    заклад;

6) смерть близьких родичів, членів сім’ї чи інших близьких осіб або серйозна

    загроза їхньому життю;

7) несвоєчасне одержання повістки про виклик;

8) інші обставини, які об’єктивно унеможливлюють з’явлення особи на

    виклик.

            Стаття 139 КПК встановлює наслідки неприбуття на виклик.

      Якщо підозрюваний, обвинувачений, свідок, потерпілий, цивільний відповідач, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, який був у встановленому цим Кодексом порядку викликаний прокурором (зокрема, наявне підтвердження отримання ним повістки про виклик або ознайомлення з її змістом іншим шляхом),  не з’явився без поважних причин або не повідомив про причини свого неприбуття, на нього накладається грошове стягнення у розмірі: від 0,25 до 0,5 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

       У випадку  неприбуття на виклик, до підозрюваного, обвинуваченого, свідка може бути застосовано привід.

       За злісне ухилення від явки, тобто  у разі неодноразової неучасті у слідчих діях без поважних на те причин, свідок, потерпілий несе адміністративну відповідальність згідно статті 1854 «Злісне ухилення свідка, потерпілого, експерта, перекладача від явки до органів досудового слідства або дізнання», що тягне за собою накладення штрафу від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Прокурор

Луганської  місцевої прокуратури №2                                                     К. Грідін

 

 

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 23.06.2017 15:35

Відбулось засідання 14 сесії районної ради сьомого скликання.

 

          23 червня 2017 року відбулось засідання 14 сесії районної ради сьомого скликання. Головував на засіданні В.О. Мягкий. Із 34 депутатів зареєструвалися 29.

           В роботі пленарного засідання  також взяли участь голова райдержадміністрації, працівники виконавчого апарату районної ради, керівники комунальних установ та підприємств Станично-Луганського району, голови сільських та селищних рад, представники громадськості та преси.

        Традиційно, сесію розпочали з виконання Державного Гімну України. У ході пленарного засідання було розглянуто 23 питання. З усіх розглянутих питань депутати прийняли рішення шляхом поіменного голосування.

                                                                 Поіменне голосування

 

 

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 23.06.2017 05:28

Шановні держслужбовці !

Прийміть найщиріші привітання з нагоди професійного свята - Дня державної служби!

Державний службовець – це особлива професія, представники якої присвятили своє життя служінню Україні та її громадянам. Це нелегка праця, яка потребує самовідданості, бажання служити людям та справжньої відданості своїй справі.

В цей день хочеться побажати Вам міцного здоров'я, успіхів і оптимізму творчого натхнення у Вашій нелегкій та відповідальній роботі, плідних та нових здобутків у виконанні Вашого почесного і відповідального обов’язку на благо України та її народу, високої професійної майстерності, здійснення всіх найзаповітніших задумів.

Хай супроводжують Вас і Ваші родини мир і злагода, добро і любов, благополуччя і щастя.

 

З повагою

 

Голова Станично-Луганської районної ради                              В.О.Мягкий.

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 18.06.2017 05:28

Висловлюємо найтепліші слова вдячності представникам найгуманнішої у світі професії,
тим, хто не жаліючи зусиль і часу приймає на себе важкий тягар людського болю і
страждань, оберігає найцінніше, що є у людини — її життя. Адже здоров'я нації є
базовою умовою нормального розвитку країни, її благополуччя.
Прийміть побажання міцного здоров'я і благополуччя Вам, Вашим рідним і близьким.
Нехай збудуться всі Ваші задуми, а віра і оптимізм завжди залишаються з Вами!

З повагою

Голова Станично-Луганської районної ради В.О.Мягкий

 

Голова Станично-Луганської райдержадміністрації Ю.О.Золкін

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 13.06.2017 10:36

                                                         Повідомлення для депутатів 
23 червня 2017 року о 10.00 годині відбудеться засідання чотирнадцятої сесії Станично-Луганської районної ради сьомого скликання у залі засідання районної ради за адресою: смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 25.
Запрошуємо всіх депутатів районної ради прийняти участь в засіданні чотирнадцятої сесії районної ради сьомого скликання.        Розпорядження44

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 12.06.2017 08:23

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ РАЙОННОЇ РАДИ повідомляє, що 16 червня 2017 року о 10:00 годині облдержадміністрація спільно з Асоціацією органів місцевого самоврядування планує провести Форум місцевих лідерів у м. Сєвєродонецьк  за участю голів райдержадміністрацій, районних рад, сільських та селищних голів.

             А також повідомляємо, що організаційний відділ постійно здійснює контроль за виконанням попередніх рішень сесій районної ради, збір та облік заходів, що плануються провести по сільським та селищним радам на наступний тиждень, підготовку плану роботи районної ради на наступний тиждень, прийом та підготовку матеріалів на розгляд чергової сесії районної ради.

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 09.06.2017 08:11

ВІДДІЛ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ РАЙОННОЇ РАДИ

повідомляє

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України           Докладніше

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 08.06.2017 12:19

ВІДДІЛ РАЙОННОГО КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ РАЙОННОЇ РАДИ повідомляє

  Шановні балансоутримувачі майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, 20 грудня 2013 року районною радою було прийнято рішення № 32/11 “Про закріплення майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району на праві господарського та оперативного управління за балансоутримувачами”. На підставі цього рішення, між Станично-Луганською районною радою та балансоутримувачами майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, було укладено Договори про закріплення майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району на праві господарського відання. Згідно п.4.5 договору, у разі відсутності право встановлювальних документів на нерухоме майно (свідоцтва про право власності, технічної документації), яке закріплюється за Користувачем, останній зобов’язаний протягом 3-х місяців за власний рахунок виготовити ці документи. На жаль, протягом останніх трьох років, за виключенням Районного відділу освіти, інші балансоутримувачі не оформили жодного правовстановлюючого документа.

Тому, на виконання Договорів про закріплення майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району на праві господарського відання, рекомендуємо передбачити кошти у бюджетах закладів, установ, підприємств на замовлення та виготовлення правовстановлюючих документів, та розпочати їх оформлення.

Відсутність правовстановлюючих документів унеможливлює юридичне обґрунтування витрат бюджетних коштів на утримання майна спільної власності та залучення коштів міжнародних організацій на ремонт та поліпшення майна.

 

Для отримання додаткової інформації звертатися до відділу районного комунального майна Станично-Луганської районної ради.

  • Печать
  • E-mail
Подробности
Опубликовано: 06.06.2017 06:11

 

 

 ВІДДІЛ ПРАВОВОГО ТА ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ РАЙОННОЇ РАДИ                                                                                                                                                                                                                                    Затверджено

рішенням Станично-Луганської районної ради  № 4/8   від  24 травня 2016 року

                       ПОРЯДОК

підготовки проектів рішень Станично-Луганської районної ради

1. Загальні положення

 

1. 1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і регулює питання процедури підготовки проектів рішень ради для їх розгляду на пленарних засіданнях ради, а також прийняття та набуття чинності.

1.2. Районна рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення відповідно до чинного законодавства України.

1. 3. Підготовку сесій ради, доведення рішень ради до виконавців забезпечує голова ради.

1. 4. Проекти рішень Станично-Луганської районної ради (далі - рада) розробляються: (далі - головні розробники):

головою ради та його заступником;

депутатами районної ради;

постійними комісіями ради;

районною державною адміністрацією;

районними підприємствами, установами, організаціями.

Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситись також у встановленому чинним законодавством порядку загальними зборами громадян за місцем проживання.

Підготовлені зазначеними головними розробниками проекти рішень вносяться на розгляд ради:

головою ради або за його дорученням - його заступником;

депутатами ради;

постійними комісіями ради;

- головою районної державної адміністрації або особою, яка виконує його обов’язки.

1. 7. Проекти рішень ради, розроблені у виконавчому апараті ради, вносяться на розгляд ради головою ради.

8. У разі, коли розроблення проекту рішення ради доручено кільком виконавцям, виконавець, зазначений першим, є головним розробником.

1. 9. Персональна відповідальність за якість та своєчасність підготовки проектів рішень ради покладається на головних розробників визначених в п.1.4 цього порядку.

10. Проект рішення подається до районної ради з пояснювальною запискою (подання), що містить обґрунтування, необхідні розрахунки, прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації і довідкою узгодження проекту рішення. У разі потреби також можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки, тощо).

11. Пояснювальна записка (подання) та довідка узгодження може не готуватись у разі, коли рішення стосується кадрових, організаційних, інших внутрішніх питань діяльності ради, а також, коли проект розроблений безпосередньо у виконавчому апараті ради.

Терміни внесення проектів рішень

1. Проекти рішень вносяться до ради не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення сесії.

       2. 2.У виняткових випадках за погодженням з головою ради строки можуть бути скорочені.

3. Основні вимоги до структури оформлення, змісту та реквізитів проектів рішень

3.1. Проект рішення містить:

1. 1. Назва.

Назва рішення повинна бути лаконічною та по можливості відображати зміст питань, яких стосується дане рішення. Якщо рішення стосується декількох проблем, у назві відображається їх узагальнюючий зміст.

3. 1. 2. Мотивуюча частина (преамбула), в якій зазначаються фактична (виклад обставин, які зумовили прийняття рішення) та юридична (посилання на документ, який надає відповідні повноваження районній раді, чи роз'яснює чинні акти з цих питань) підстави прийняття рішення. Мотивувальна частина закінчується словами: „районна рада вирішила:".

3. 1. 3. Резолютивна частина — норма, доручення, рекомендація або інший прояв волевиявлення, який знаходить відображення в рішенні.

     3.1. 4. Зазначення термінів набуття чинності та дії рішення (у разі потреби).

            3.1. 5. Додатки (у разі потреби).

Додатки до рішення є його складовими частинами.

1. 6. Зазначення суб'єкта, який має здійснювати контроль за

виконанням рішення.

Контроль за виконанням рішень ради здійснюється профільними постійними комісіями ради.

3. За формою викладу рішення складається з пунктів. Пункти містять підпункти, які поділяються на абзаци, що складаються з речень. Додатки можуть складатись із розділів, у разі потреби - підрозділів, пунктів, підпунктів, абзаців і речень. Додатки можуть бути представлені у вигляді таблиць, чи мати таблиці у своєму складі.

4. Якщо рішення, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до раніше прийнятих рішень, або суперечить (повністю або частково) іншим актам ради, то відповідні зміни або доповнення включаються до проекту рішення, що готується, або подаються окремим актом одночасно з проектом.

5. Цільові та інші програми (крім програм соціально-економічного та культурного розвитку району та інших, особливість структурної побудови яких визначається чинним законодавством), розроблені відповідними структурами, які подаються на розгляд сесії ради, повинні складатись з таких розділів:

5. 1. загальні положення (формулювання проблеми, яка має бути врегульована шляхом прийняття програми, головна мета та основні завдання програми, термін дії програми, визначення органу, якому надається право координувати діяльність з виконання програми);

5. 2. заходи програми (із зазначенням виконавців та термінів виконання);

5. 3. фінансування програми (із зазначенням джерел фінансування, та в разі потреби - прогнозних обсягів фінансування на відповідний період);

3.5.4. очікувані результати реалізації програми.

6. Відповідно до особливостей змісту, програма може мати, крім зазначених, також інші розділи.

7. Програма, розроблена райдержадміністрацією, перед винесенням її на розгляд ради, повинна бути схвалена розпорядженням голови райдержадміністрації.

            3.8. Проект рішення подається до ради надрукованим у текстовому редакторі Word, шрифтом Times New Roman, розмір - 14 та в електронному вигляді.

4.Узгодження проектів рішень

1. Проекти рішень вносяться до районної ради головними розробниками. До проекту рішення ради додається довідка узгодження проекту рішення, що підписується особою, яка підготувала проект (головним розробником) і візується профільним заступником голови райдержадміністрації, начальником юридичного відділу апарату райдержадміністрації, головним спеціалістом відділу правового та документального забезпечення виконавчого апарату районної ради та керуючим справами виконавчого апарату районної ради, а також пояснювальна записка (подання) за підписом головного розробника.

2. Проекти рішень, пов'язаних із фінансовими питаннями (у тому числі проекти районних програм, які передбачається фінансувати із залученням коштів районного бюджету), обов'язково погоджуються з управлінням фінансів райдержадміністрації та управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації (довідку узгодження підписує начальник управління фінансів та начальник управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації).

3. До проекту рішення про надання згоди на відчуження, списання майна спільної власності територіальних громад сіл та селищ району, в обов'язковому порядку додається подання відповідних підприємств, установ, організацій, погоджене з райдержадміністрацією. У поданні зазначаються дані щодо дебіторської, кредиторської заборгованості, заборгованості із виплати заробітної плати. У разі перебування майна в податковій заставі, подання на надання дозволу на його відчуження також погоджується відповідним органом державної податкової служби. При цьому в поданні зазначається перелік основних засобів, їх інвентарні номери, балансова та залишкова вартість, рік введення в експлуатацію, відповідно причина і спосіб відчуження, застави.

4. Проект рішення з довідкою узгодження підписаною профільним заступником голови райдержадміністрації, начальником юридичного відділу апарату райдержадміністрації, при необхідності, начальником управління фінансів райдержадміністрації, начальником управління економічного розвитку та торгівлі та пояснювальною запискою (поданням) подається на опрацювання у виконавчий апарат ради (керуючому справами виконавчого апарату райради).

5. За наслідками опрацювання проекту рішення та пояснювальної записки (подання) довідка узгодження підписується головним спеціалістом відділу правового та документального забезпечення виконавчого апарату районної ради та керуючим справами виконавчого апарату ради.

6. Проекти рішень підготовлені відповідно до вимог цього положення подаються голові ради, який дає доручення відповідній постійній комісії районної ради їх розглянути. Профільна постійна комісія розглядає і надає свої рекомендації та висновки.

            4.7. Проекти рішень після їх розгляду постійними комісіями візуються заступником голови ради, в постійних комісіях, керуючим справами виконавчого апарату районної ради та головним розробником.

8. Після опрацювання проекту комісією і врахування її рекомендацій та висновків проекти рішень передаються на розгляд Президії ради. Голова ради, після розгляду та погодження Президією ради проектів рішень та матеріалів сесії, вносить їх на розгляд ради.

9. У разі, коли проект рішення внесено до ради з порушенням визначених у цьому Порядку вимог, проект повертається головному розробнику.

10. Доопрацювання проектів рішень, у разі висловлення зауважень головою ради, його заступником, відповідними постійними комісіями ради, здійснюється головним розробником за участю виконавчого апарату ради.

            4.11. Якщо під час доопрацювання проект рішення зазнав докорінних змін, він має бути повторно узгоджений у порядку з дотриманням вимог, зазначених у цьому Порядку.

       4.12. Депутати районної ради можуть ознайомитись з проектами рішень за сім днів до проведення сесії районної ради.

.  Прийняття, підписання та набуття чинності рішеннями ради

            5.1. Порядок розгляду проектів рішень на пленарних засіданнях сесії ради визначається Регламентом ради.

2. Текст проектів рішень може змінюватись під час розгляду на сесії ради.

3. В разі потреби, після прийняття рішення його текст, з урахуванням змін та доповнень, може бути літературно відредагованим без зміни змісту.

4. В рішеннях районної ради обов’язково зазначається:

порядковий номер рішення (нумерація рішень починається з початком кожного скликання).

дата та місце прийняття рішення.

            5.5. Після закінчення пленарного засідання виконавчим апаратом районної ради в десятиденний термін виготовляються рішення та подаються керуючим справами виконавчого апарату ради на підпис голови ради (головуючому на сесії).

Голова ради або головуючий на сесії підписує оригінали рішень та його підпис скріплюється гербовою печаткою райради. Оригінал рішення зберігається у виконавчому апараті районної ради.

Керуючий справами виконавчого апарату підписує додатки до рішень сесій районної ради, копії рішень завіряє відділ правового та документального забезпечення виконавчого апарату районної ради.

6. Рішення реєструються в журналі реєстрації рішень районної ради.

7. Підписані та зареєстровані рішення направляються виконавчим апаратом ради у п’ятиденний термін зацікавленим сторонам (юридичним та фізичним особам).

8. Рішення районної ради підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Проекти рішень оприлюднюються в порядку, передбаченому ЗУ «Про доступ до публічної інформації», крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти рішень оприлюднюються негайно після їх підготовки.

            5.9. Рішення районної ради нормативно-правового характеру набирають чинності  з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення їх в дію. 

            5.10. Рішення районної ради, які  є регуляторними, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому  ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

            5.11. Виконання рішень ради контролюються постійними комісіями та посадовими особами  районної ради.

 

                                                                                  

Керуючий справами

виконавчого апарату районної ради                    І.М. Бурмістров

 

 

 

 

Ещё статьи...

  1. 79-річчя від дня утворення Луганщини
  2. Теплосервіс оголошення
  3. День захисту дітей
  4. Щіро дякуемо

Страница 10 из 16

  • В начало
  • Назад
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Вперёд
  • В конец