Новини

Додаток №1 до рішення №7/8

від 28.11. 2016 р.

 

 

Порядок

погодження ремонтів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району

            Цей порядок розроблено з метою визначення чіткої процедури погодження Станично-Луганською районної радою ремонтів (проектування - при необхідності) майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району (далі майно), підприємствам, установам, закладам - балансоутримувачам майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району (далі балансоутримувач майна).

            Порядок погодження ремонтів (проектування) балансоутримувачами майна, включає наступне:

            1. При виявленні проблеми зі станом будівлі, або складової частини будівлі, чи інженерних споруд, постійна комісія (яку утворює своїм наказом керівник організації-балансоутримувача, та уповноважує проводити обстеження будівлі, та інженерних споруд), проводить обстеження будівлі, або складової частини будівлі, чи інженерних споруд, складає акт обстеження з детальним описом проблеми та попереднім висновком (зразок акту додається), щодо усунення проблеми. До акту, бажано, додати світлини, висновки спеціалістів, інструментальні вимірювання, тощо. До складання акту обстеження бажано долучити депутата/ів районної ради, закріплених за цією територією, голову сільської/селищної ради або депутата/ів сільської/селищної ради, представників громадськості.

            2. Балансоутримувач майна, дотримуючись організаційної структури управління, звертається до голови районної ради (оскільки розпорядником майна є районна рада) з листом-клопотанням про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації, стосовно усунення виявленої проблеми будівлі, або складової частини будівлі, чи інженерних споруд (обов’язково вказується вид робіт, повна назва об’єкта та його адреса). До листа-клопотання обов’язково додається завірена керівником організації-балансоутримувача копія наказу про створення постійної комісії, завірена копія акту обстеження (з додатком: світлини; висновки спеціалістів; інструментальні вимірювання; тощо), проект рішення районної ради по даному питанню. (Прийняття рішення районною радою по даному питанню, є підтвердженням розпорядником майна існування проблеми та необхідності її усунення.)

            3. На підставі рішення районної ради про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації, організація-балансоутримувач майна, дотримуючись організаційної структури управління, звертається до районної ради з листом-клопотанням про включення до Програми соціально-економічного розвитку району (додаток 4) об’єктів, що потребують ремонту (проектування) з зазначенням повної назви проекту. Лист-клопотання повинен містити посилання на рішення районної ради про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації, вид робіт, повну назву об’єкта та його адресу (назва/вид робіт повинні співпадати у листі-клопотанні та рішенні районної ради).

            5. На підставі рішення районної ради про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації та рішення про включення об’єкта, що потребує ремонту, до Програми соціально-економічного розвитку району (додаток 4), організація-балансоутримувач майна, при наявності коштів в бюджеті організації, замовляє розробку проектно-кошторисної документації використовуючи електронну систему публічних закупівель. При відсутності коштів в бюджеті організації-балансоутримувача майна на розробку проектно-кошторисної документації, організація-балансоутримувач майна, дотримуючись організаційної структури управління, звертається до районної ради з листом-клопотанням про виділення коштів на оплату послуг по виготовленню проектно-кошторисної документації. Лист-клопотання повинен містити посилання на рішення районної ради про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації, посилання на рішення про включення об’єкта до додатка №4 Програми соціально-економічного розвитку, вид робіт, суму, повну назву об’єкта та його адресу (назва/вид робіт повинні співпадати у листах-клопотаннях та рішеннях районної ради). До листа-клопотання обов’язково додається завірена керівником організації-балансоутримувача майна комерційна пропозиція, як підтвердження запитуваної суми та бюджетний запит (форму бюджетного запиту уточнювати в Управлінні фінансів Станично-Луганської РДА). (Остаточна сума визначиться при обранні виконавця через систему публічних закупівель).

            6. Балансоутримувач майна, отримавши кошти на розробку проектно-кошторисної документації на рахунок організації, замовляє розробку проектно-кошторисної документації використовуючи електронну систему публічних закупівель, дотримуючись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

            7. Балансоутримувач майна, перед тим, як сплатити послуги з розробки проектно-кошторисної документації, надає проект проектно-кошторисної документації (долі Проект) на обговорення до постійної комісії районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі. Якщо до Проекту не було зауважень чи пропозицій про зміну або вдосконалення, балансоутримувач сплачує послуги з розробки проектно-кошторисної документації, в іншому випадку, Проект повертається на доопрацювання та усунення недоліків.

            8. Отримавши проектно-кошторисну документацію, балансоутримувач майна, дотримуючись організаційної структури управління, звертається до голови районної ради з листом-клопотанням про виділення коштів на ремонт. Лист-клопотання повинен містити посилання на рішення районної ради про надання дозволу на розробку проектно-кошторисної документації, посилання на рішення про включення будівлі до додатку №4 Програми соціально-економічного розвитку району, вид робіт, повну назву об’єкта та його адресу (назва/вид робіт повинні співпадати у листах-клопотаннях та рішенні районної ради), суму. До листа-клопотання обов’язково додається проектно-кошторисна документація, затверджена керівником організації-балансоутримувача майна (як підтвердження запитуваної суми), експертиза проектно-кошторисної документації та бюджетний запит (форму бюджетного запиту уточнювати в Управлінні фінансів Станично-Луганської РДА). (Остаточна сума визначиться при обранні виконавця через систему публічних закупівель).

            9. Балансоутримувач майна, отримавши кошти для ремонту на рахунок організації, відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”, розміщує в системі публічних закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, що не суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі.

            10. Після завершення публічних електронних торгів, балансоутримувач майна, як замовник, повинен визначити переможця торгів та укласти з ним договір. Під час визначення переможця, балансоутримувач майна має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

            11. У випадку проведення капітального ремонту або реконструкції, балансоутримувач майна повинен отримати декларацію про початок виконання будівельних робіт.

            12. Під час виконання ремонтних робіт підрядником (переможець), балансоутримувач майна постійно стежить за виконанням ремонтних робіт та раз на тиждень інформує про це Станично-Луганську районну раду (письмово, електронним листом тощо). До контролю за перебігом ремонтних робіт бажано долучити депутатів районної ради, закріплених за цією територією, голову сільської/селищної ради або депутатів сільської/селищної ради, представників громадськості.

            13. Після закінчення ремонту, балансоутримувач майна отримує декларацію про готовність об'єкта до експлуатації, надає до Станично-Луганської районної ради, розпорядника коштів вищого порядку звіт про закінчення ремонтних робіт, копії декларацій про початок виконання будівельних робіт і про готовність об'єкта до експлуатації, та копії актів прийому-передачі виконаних робіт. До Управління економічного розвитку та торгівлі Станично-Луганської районної державної адміністрації довідку про закінчення ремонту, для корегування Програми соціально-економічного розвитку району (додаток 4).

            Терміни

            Організаційна структура управління (або субординаційна структура)— упорядкована сукупність служб, відділів, підрозділів і окремих посадових осіб, що знаходяться у взаємозв'язку та співпідпорядкованості і виконують певні управлінські функції.

            Балансоутримувач майна, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом.

            Ремонт - процес зміни, відновлення, покращення будь-чого, доведення об'єкта до початкових характеристик, комплекс заходів з відновлення справності чи працездатності об'єкта й відновлення ресурсу об'єкта та його складових частин, виправлення пошкоджень, усунення дефектів, поломок, лагодження чогось.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зразок

 

МП                                                   

 

__________201_ року

 

АКТ

обстеження будівлі _________________________________________________

 

Комісія, в складі працівників _____________________________________________, провела обстеження будівлі ______________________________________________, що знаходиться на території Станично-Луганського району за адресою: ___________________________________________________, що постраждала внаслідок ____________________ у 2014-2015 роках.

При обстеженні нами було оглянуто: дах, стіни, фундамент, вимощення, основні несучі конструкції, інженерні мережі (внутрішні електромережі, система опалення, водопостачання, каналізація); елементи вікон, дверей, воріт, територія закладу (огорожа).

В результаті обстеження було виявлено:

Стіни: місцями шматки штукатурки вивалилися.

Покрівляпошкоджено більшу частину азбестоцементних хвилястих листів, що спричинило протікання даху та пошкодження внутрішнього оздоблення кабінетів.

Кроквяна система має зміни у геометрії.

Фасадна частинапошкоджено облицювання.

Фундаменту багатьох містах пошкоджено облицювання.

Вікнапошкоджено 94 склопакети, три з них з захисною плівкою, пошкоджено п’ять рам.

Обладнання пошкоджено 4 зовнішніх блоки кондиціонерів. Пошкоджена зовнішня система відеоспостереження.

 

Акт складено для прийняття необхідного рішення про подальшу експлуатацію об'єкта нерухомості.

 

ВИСНОВОК:

Будівля ____________________________________ підлягає ремонту при наявності бюджетного фінансування.

Необхідно провести наступні роботи:

 

В чому і підписуємося:

 

__________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________