Адміністрація КНП «Станично-Луганське РТМО»  проводить закупівлі та оснащення  медичних закладів необхідними засобами індивідуального захисту, лікарськими препаратами для лікування хворих на гостру респіраторну хворобу, викликану вірусом COVID-19, дезінфікуючими засобами та антисептиками, медичного обладнання. Підписані договори на закупівлю та постачання необхідних засобів найближчим часом.

Для цього виділено кошти на загальну суму майже 1,5 млн.грн.:

- з обласного бюджету   - 100,0 тис.грн.

- з районного бюджету - 800,0 тис.грн для РТМО, 200,0 тис.грн - для ЦПМСД ;

- з державного бюджету (медична субвенція) – 360,0 тис.грн.

З державного резерву отримано останнім часом:

1.     Пульсоксиметри – 2 шт;

2.     Мішок Амбу (для вентиляції легенів) -2 шт;

3.     Шприцевий дозатор – 2 шт;

4.     Апарат ШВЛ портативний – 1 шт;

5.     Маска одноразова хірургічна на резинках – 10000 шт;

6.     Експрес тести  на короновірус COVID-19 – 300 шт;

7.     Комбінезон медичний – 10 шт.

8.     Респіратор медичний – 100 шт.

Проведено закупівлю:

·       Шапочки медичні одноразові – 300 шт;

·       Халат медичний хірургічний – 300 шт;

·       Бахіли одноразові – 300 шт;

·       Рукавички нітрілові – 3000 пар;

·       Респіратор FFP2 – 400 шт;

·       Щіток захисний – 4 шт;

·       Окуляри захисні багаторазові – 50 шт;

 У квітні 2020 року на черговій сесії районної ради буде розглядатися питання щодо виділення додаткових коштів на придбання медичного обладнання.

УВАГА! Всім бажаючим долучитися до оснащення медичних закладів засобами індивідуально захисту та необхідними дезінфікуючими засобами, інформуємо, що це можна зробити перерахувавши кошти на рахунки:

КНП «Станично-Луганське РТМО» :код ЄДРПОУ 01983602, код банку 304795, рахунок UA043047950000026006053721470, або у якості благодійної допомоги у вигляді устаткування.

        

      Станично-Луганська районна рада постійно моніторить ситуацію з розповсюдженням коронавірусу COVID-19 в нашій державі та долучається до роботи щодо нерозповсюдження цієї недуги у нашому районі. Так з метою реалізації заходів, направлених на запобігання поширенню корона вірусу COVID-19, передбачених п.7 протоколу №3 районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.03.2020р., відповідно до постанови КМУ №211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», 20 березня 2020 року відбулась 46 сесія Станично-Луганської районної ради, на якій депутати  одноголосно прийняли рішення про виділення з районного резервного фонду 1 млн. грн., з яких 800 тис. грн. на КНП «Станично-Луганське РТМО» та 200 тис. грн. на КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» для забезпечення потреб у вирішенні питань боротьби з коронавірусом, це придбання додаткових концентраторів кисню, пульсоксиметрів, засобів захисту, дезінфікуючих розчинів, масок, тощо. Окрім того, депутати зробили розподіл 100 тис.грн. субвенції з обласного бюджету на ті ж самі потреби.

      На теперішній час Станично-Луганською районною радою здійснюється контроль щодо цільового використання виділених коштів.

Відбулось засідання 46 сесії районної ради сьомого скликання.

 

20 березня 2020 року відбулось засідання 46 сесії районної ради сьомого скликання. Головував на засіданні В.О. Мягкий. Із 34 депутатів зареєструвалися 23.

В роботі пленарного засідання  також взяли участь працівники виконавчого апарату районної ради, керівники комунальних установ та підприємств Станично-Луганського району, голови сільських та селищних рад, представники громадськості та преси.

Сорок шосту сесію розпочали з виконання Державного Гімну України. У ході пленарного засідання було розглянуто 11 питання. З усіх розглянутих питань депутати прийняли рішення шляхом поіменного голосування.

Поіменне голосування

Повідомлення для депутатів

 

20 березня 2020 року о 10:00 годині відбудеться засідання сорок шостої сесії Станично-Луганської районної ради сьомого скликання у залі засідання районної ради за адресою: смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 25.
Запрошуємо всіх депутатів районної ради прийняти участь в засіданні сорок шостої сесії районної ради сьомого скликання.

Розпорядження №13

                                                                                                                                                                                                                                                  

ПОРЯДОК

розроблення районних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання

Порядок розроблення районних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання (далі – Порядок) розроблено відповідно до вимог Конституції України, положень Бюджетного кодексу України, Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17.03.2007 № 293 «Про затвердження Порядку розроблення регіональних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання» (зі змінами від 14.12.2011 № 1655, від 24.04.2013 № 496, від 02.02.2018 № 96) та інших законів України та підзаконних нормативно-правових актів, прийнятих на їх виконання, з метою встановлення єдиного порядку розроблення та підвищення ефективності реалізації районних цільових Програм, використання коштів, спрямованих на їх виконання, організації контролю та звітності про їх виконання.

Перелік районних цільових Програм включається окремим розділом до щорічної програми економічного і соціального розвитку району.

1.     ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Районна цільова Програма (далі – Програма) – це документ, який містить комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на вирішення найважливіших проблем розвитку району, окремих її галузей економіки або адміністративно-територіальних одиниць, здійснюються з використанням коштів районного бюджету (загального або спеціального фонду) та узгоджені за строками виконання, складом відповідальних виконавців, ресурсним забезпеченням.

1.2. У випадку, якщо Програма передбачає залучення коштів декількох місцевих бюджетів та/або реалізацію заходів, які будуть фінансуватися за кількома кодами функціональної класифікації видатків бюджету, така Програма вважається комплексною. Районні (міські) Програми, прийняті на виконання комплексної Програми, вважаються її складовими.

Програма розробляється з метою вирішення проблем розвитку окремої галузі чи території, забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших ресурсів, а також координації діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, територіальних органів міністерств та інших органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій для розв’язання найважливіших проблем у випадку, якщо зазначені проблеми не можуть бути розв’язанні ними самостійно.

Районна цільова програма повинна узгоджуватись зі щорічною програмою економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району.

1.3. Район – це суб’єкт системи адміністративно-територіального
устрою
, яким є Станично-Луганський район.

1.4. Ініціатором розроблення Програми, її розробником та відповідальним виконавцем може бути місцевий орган виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Відповідальним виконавцем Програми може бути тільки юридична особа, що має окремий рахунок та бухгалтерський баланс.

1.5. Програма розробляється за наявності таких умов:

         існування проблеми на рівні району, розв’язання якої потребує залучення бюджетних кошів, координації спільних дій місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;

         наявність у місцевому бюджеті реальної можливості ресурсного забезпечення виконання заходів Програми та відповідність мети Програми пріоритетним напрямам розвитку району.

1.6. За своєю спрямованістю Програми поділяються на:

         економічні - спрямовані на вирішення комплексних галузевих і міжгалузевих проблем виробництва, підвищення його ефективності та якісних характеристик, забезпечення ресурсозбереження, створення нових виробництв, розвиток виробничої кооперації;

         наукові - метою яких є забезпечення виконання досліджень у галузі природничих, суспільних і технічних наук;

         науково-технічні - розробляються для вирішення найважливіших науково-технічних проблем, створення принципово нових технологій, засобів виробництва, матеріалів, іншої наукоємної та конкурентоспроможної продукції;

         соціальні - передбачають вирішення завдань щодо підвищення рівня та якості життя, проблем безробіття, соціального захисту населення, поліпшення умов праці, розвиток охорони здоров’я та освіти;

         національно-культурні - спрямовані на вирішення проблем національно-культурного розвитку, збереження національно-культурної спадщини, задоволення інтелектуальних та духовних потреб людини;

         екологічні - метою яких є здійснення природоохоронних заходів, запобігання катастрофам екологічного характеру та ліквідація їх наслідків.

1.7. Програма не повинна мати аналогів, а її заходи - дублювати інші районні програми.

2.     НЕОБХІДНІСТЬ РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМИ

2.1. Ініціатор готує пропозиції щодо необхідності розроблення Програми, які повинні містити:

         визначення проблеми (дається формулювання проблеми, на вирішення якої спрямована Програма, наводиться аналіз причин, окреслюються її масштаби);

         пояснення, чому вирішення цієї проблеми потребує розроблення і виконання Програми;

         обґрунтування відповідності мети Програми пріоритетним напрямам районної політики (посилання на нормативно-правові акти з визначенням пріоритетів розвитку району, стратегічних напрямів та відповідність оперативним завданням Стратегії розвитку Станично-Луганського району до 2020 року);

         суттєві фактори (викладаються статистичні, аналітичні та інші дані, які мають бути взяті до уваги під час прийняття рішення щодо розроблення Програми);

         визначення орієнтовних обсягів фінансових витрат, необхідних для виконання Програми та джерел їх покриття;

         оцінку очікуваних результатів виконання Програми (економічних, соціальних, екологічних тощо) та визначення її ефективності.

2.2. Умови, зазначені вище, в обов’язковому порядку подаються листом або службовою запискою голові чи заступникам голови районної державної адміністрації для отримання висновків відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку, та управління фінансів районної державної адміністрації про доцільність розроблення проекту програми та можливість виконання її заходів за рахунок коштів  районного бюджету.

2.3. Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку, та управління фінансів районної державної адміністрації протягом 7 робочих днів готує висновок про доцільність розроблення проекту Програми.

Відповідальним виконавцем Програми може бути тільки юридична особа.

3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТУ ПРОГРАМИ

 

3.1. Проект Програми готується розробником відповідно до чинного законодавства та цього Порядку.

 

3.2. Проект Програми повинен містити такі складові частини (розділи):

         паспорт Програми;

         визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма;

         визначення мети Програми;

         визначення розробника та відповідального виконавця програми;

         аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації (SWOT-аналіз);

         обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми;

         перелік завдань і заходів Програми та результативні показники;

         напрями діяльності та заходи Програми;

         ресурсне забезпечення;

         координація та контроль за ходом виконання Програми;

         розрахунок очікуваних результатів.

 

3.2.1. Паспорт Програми

Містить назву Програми, зазначений розділ, визначення ініціатора, розробника, співрозробника, відповідального виконавця, учасників, дату, номер і назву розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми, строки і етапи виконання, перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми, загальні обсяги фінансування, очікувані результати виконання (додаток 1).

3.2.2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

Розділ повинен містити характеристику стану та головних проблем у відповідній сфері діяльності, аналіз причин виникнення та обґрунтування необхідності їх вирішення шляхом виконання Програми.

Визначення проблеми (проблем), на розв’язання якої (яких) спрямована Програма, повинно мати чітке формулювання, яке логічно випливає з визначеного (визначених) в установленому порядку пріоритетного напряму (пріоритетних напрямів) розвитку району, окремих його галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць з посиланням на конкретний документ. Зазначене визначення проблеми в обов’язковому порядку повинно мати обґрунтування щодо віднесення її до найважливіших з використанням офіційних статистичних даних, як правило, не менш як за 3-5 років до початку розроблення проекту Програми (з посиланням на джерела інформації).

Аналіз причин виникнення проблем формулюється і здійснюється у чіткій послідовності шляхом нумерації окремими пунктами.

Обґрунтування необхідності розв’язання проблеми шляхом розроблення і виконання Програми здійснюється за наявності сукупності умов, викладених у розділі ІІ зазначеного Порядку. При цьому вказані обґрунтування слід надавати щодо кожної з умов.

Аналіз причин виникнення проблеми слід доповнити аналізом причин неможливості їх реалізації в рамках Програми економічного і соціального розвитку району.

3.2.3. Визначення мети Програми

Оскільки Програма є документом, у якому наведено комплекс взаємозв’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання найважливіших проблем розвитку району, окремих її галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць, то визначення мети Програми має бути тісно пов’язано з визначенням проблеми. Формулювання мети повинно давати змогу оцінити її виконання та результат. У зв’язку із цим при визначенні мети слід уникати слів «розвиток», «посилення ролі», «підвищення рівня», «районна підтримка» тощо. Крім того, сформульоване визначення мети Програми повинно мати логічний зв’язок із назвою Програми.

Мета Програми поєднує комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання найважливіших проблем розвитку району.

Мета Програми має досягатися завдяки виконанню завдань, що здійснюються за допомогою системи заходів. Система завдань повинна бути наведена у вигляді розгорнутої взаємопов’язаної сукупності, яка допускає ранжування за рівнями і значенням.

Крім того, формулювання окремих положень Програми повинні відповідати умовам повноти, несуперечливості, недубльованості, досяжності, взаємоузгодженості. Формування сукупності завдань та рішень має визначатися комплексом виробничо-господарських, організаційно-правових, соціально-економічних, екологічних вимог.

Вибір мети повинен узгоджуватися з прогнозними оцінками соціально-економічної динаміки та тенденціями науково-технічного розвитку району.

3.2.4. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації (SWOT-аналіз)

Повинен містити перелік факторів (не більше 10) у кожному розділі SWOT-аналізу (додаток 2).

3.2.5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання

Зазначений розділ повинен містити визначення проблеми, порівняльний аналіз можливих варіантів її розв’язання та обґрунтування оптимального варіанта.

Визначають початок і закінчення виконання Програми, етапи її реалізації. Залежно від строку виконання Програми можуть реалізовуватись в один етап (до 5 років), два етапи (від 5 до 10 років), три етапи (понад 10 років).

3.2.6. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

У розділі визначається система програмних завдань, заходів і показників, виконання яких дасть змогу досягти мети Програми та усунути причини виникнення проблеми.

Завдання Програми – це конкретні напрями та заходи, які планується здійснити протягом певного періоду і які повинні забезпечити досягнення цілей Програми.

Результативні показники Програми – це кількісні та якісні показники, які характеризують результати виконання Програми (у цілому і за етапами) та підтверджуються формами державних статистичних спостережень, бухгалтерською та іншою звітністю і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів місцевих бюджетів на виконання Програми, аналіз досягнутих результатів та витрат.

Розробник Програми визначає показники, за якими комплексно і всебічно можна здійснювати оцінку її виконання. Система вибраних показників використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних змін.

Результативні показники наводяться диференційовано з розбивкою за роками. У разі коли Програма виконується не за один етап, результативні показники другого та третього етапів можуть визначатися без розбивки за роками.

Результативні показники поділяються на такі групи:

показники витрат (ресурсне забезпечення Програми) – визначають обсяги і структуру ресурсів, які забезпечують виконання Програми.

У зазначеному розділі вказуються орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування. Розрахунок фінансових витрат супроводжується економічним обґрунтуванням.

Розробник Програми у разі потреби складає додаткову розшифровку розрахунку витрат, яка також додається до Програми;

         показники продукту – це, зокрема, кількість користувачів товарами (роботами, послугами), виробленими в процесі виконання Програми, які використовуються для оцінки досягнення її цілей;

         показники ефективності – співвідношення кількості вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) до їх вартості в грошовому або людському вимірі (витрати ресурсів на одиницю показника продукту);

         показники якості – відображають якість вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) і оцінюють їх за результатами досягнення  ними своєї мети або виконання завдання.

3.2.7. Напрями діяльності та заходи Програми

Включають систему програмних завдань, заходів і показників, виконання яких дозволить ліквідувати причини виникнення проблем, а заходи сприятимуть виконанню завдань, які визначені Програмою.

Перелік повинен містити визначення конкретних завдань і показників з деталізацією за етапами та строками, а також перелік заходів, які сприятимуть виконанню завдань та досягненню мети Програми. Завдання, показники та заходи повинні бути сформульовані в чіткій послідовності та згідно з переліком  проблем, визначених відповідно до пункту 3.2.2 зазначеного Порядку.

Напрями діяльності та заходи формуються та подаються у вигляді таблиці (додаток 3). Завдання, показники та заходи формулюються у чіткій послідовності шляхом нумерації окремими пунктами. Після формулювання завдання повинні бути наведені показники з деталізацією за роками. Застосування показників дає змогу чітко показати ефективність виконання завдань, співвідношення досягнутих результатів, їх відповідність визначеній меті, а також порівняти результати виконання завдань у динаміці за роками. Після визначення показників слід сформулювати заходи, які спрямовуються на виконання зазначеного завдання.

Заходи групуються по напрямах: організаційні, наукові та науково-технічні, реконструкція і нове будівництво, закупівля обладнання.

Щодо кожного заходу може бути визначено декілька відповідальних виконавців. У разі коли до виконання завдань і заходів Програми планується залучити на конкурсних засадах підприємства, установи та організації, у графі «Виконавець» зазначається: «виконавець визначається на конкурсних засадах».

Наступний крок - визначення джерел фінансування кожного із заходів та відповідальних виконавців. Обсяги фінансових ресурсів визначаються у розрізі джерел фінансування (кошти місцевих бюджетів та позабюджетні кошти) з деталізацією за роками.

У кінці кожного завдання обов’язково наводиться підсумок обсягів фінансових ресурсів за всіма відповідальними виконавцями заходів, які спрямовуються на виконання цього завдання. Зведений обсяг фінансових ресурсів наводиться у розрізі джерел фінансування (кошти місцевих бюджетів та позабюджетні кошти) з деталізацією за роками.

Така послідовність застосовується щодо кожного завдання.

У кінці переліку завдань і заходів також здійснюється підсумок обсягів фінансових ресурсів за всіма завданнями, у тому числі у розрізі відповідальних виконавців з деталізацією за роками.

Заходи, обсяги фінансування на їх виконання, в яких передбачається участь місцевих органів виконавчої влади, та конкретні органи місцевого самоврядування, повинні в обов’язковому порядку бути узгоджені з відповідним місцевим органом виконавчої влади та органом місцевого самоврядування з наданням відповідних документів.

3.2.8. Ресурсне забезпечення

Цей розділ має містити:

         орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми в цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування (додаток 4);

         визначення потреби у матеріально-технічних, кадрових та інших ресурсах для виконання Програми.

Ресурсне забезпечення визначається на основі SWOT-аналізу та техніко-економічного обґрунтування, оцінки всіх витрат, які можуть надаватись як додатки до Програми.

3.2.9. Координація та контроль за ходом виконання Програми

У цьому розділі визначається відповідальний виконавець програми, який здійснює координацію дій між її виконавцями, контролює її виконання та звітує за встановленими формами звітності (із зазначенням конкретних строків).

3.2.10. Розрахунок очікуваних результатів

У розділі стосовно очікуваних результатів виконання Програми та її ефективності зазначаються кінцеві результати, зокрема конкретні кількісні та якісні показники (економічні, соціальні, екологічні, наукові, енергозберігаючі тощо), які будуть досягнуті в результаті виконання Програми.

Критерії оцінки ефективності виконання Програми визначаються відповідальним  виконавцем з урахуванням її специфіки та наведених кінцевих результатів.

 

 

 

4.     ЕКСПЕРТИЗА ПРОГРАМИ

4.1. Підготовлений проект Програми подається розробником до управління фінансів районної державної адміністрації для здійснення експертизи та оцінки реальної можливості ресурсного забезпечення виконання заходів Програми.

За результатами проведеної експертизи розробнику Програми надається відповідний висновок. 

У разі отримання позитивного висновку управління фінансів районної державної адміністрації проект Програми надається відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації, яке здійснює експертизу обґрунтованості визначення результативних показників, реальності та доцільності включених до неї заходів тощо.

При здійсненні експертизи можуть залучатися фахівці інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів виконавчої влади.

4.1.1. Ресурсне забезпечення Програми (складається відповідно до техніко-економічних обґрунтувань). Обсяги фінансового забезпечення Програми зазначаються в цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування кожного заходу відповідно до п. 3.2.7 цього Порядку. Окремо виділяються обсяги фінансування, спрямовані на капітальні вкладення, інноваційну діяльність (дослідження та розробки), а також інші джерела фінансування (власні кошти відповідального виконавця, гранти, залучені кредити та інші джерела, не заборонені чинним законодавством). Для обґрунтування обсягів фінансування слід використовувати дані розрахунку очікуваних результатів виконання Програми.

4.1.2.  Пріоритетність проблеми.

4.1.3. Обґрунтованість, комплексність та екологічна безпека заходів, терміни їх реалізації.

4.1.4. Залучення, перш за все, позабюджетних коштів і коштів місцевих бюджетів для реалізації Програми.

4.1.5.  Соціально-економічна ефективність Програми в цілому, очікувані кінцеві результати її реалізації та вплив на соціально-економічний і культурний розвиток району.

4.2. Кожен з органів, що залучався до експертизи, не пізніше ніж через
10 робочих днів надає відповідальному виконавцю Програми висновок довільної форми, в якому викладаються зауваження до про
екту Програми. При наявності зауважень відповідальний розробник Програми доопрацьовує її з урахуванням  недоліків, викладених у висновках, та надає відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації для заключного експертного висновку.

 

 

5.              ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРОГРАМИ

 

          5.1. Після отримання позитивного експертного висновку відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку, та управління фінансів райдержадміністрації розробник-виконавець готує проект подання (листа) районної державної адміністрації до Станично-Луганської районної ради, додаючи при цьому проект програми, розпорядчий документ райдержадміністрації про схвалення проекту програми, а також на паперових та електронних носіях проекти програми і рішення ради щодо її затвердження. У проекті рішення обов’язково вказуються обсяг фінансування програми, термін її дії, головний розпорядник коштів та відповідальний виконавець, строки та періодичність звітування на сесіях районної ради про хід її виконання, тощо.

Фінансування окремих Програм може здійснюватися одночасно за декількома кодами функціональної класифікації видатків бюджету. У такому випадку за кожним кодом визначається головний розпорядник коштів.

5.2. Проект рішення районної ради про затвердження Програми розробник надає голові райдержадміністрації для офіційного внесення на розгляд районної ради.

5.3. Прийняте у встановленому порядку рішення районної ради про затвердження Програми разом із затвердженою Програмою протягом
10 робочих днів надаються
відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації для внесення її в єдиний реєстр районних цільових програм, який веде зазначений відділ (далі - Реєстр). Відповідальним за надання Програми для реєстрації визначається її розробник.

5.4. Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації після надання йому Програми протягом трьох робочих днів вносить її до Реєстру та повідомляє реєстраційний номер відповідальному виконавцю.

 

6.              ЗАТВЕРДЖЕННЯ БЮДЖЕТНИХ ПРИЗНАЧЕНЬ НА ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ, ВКЛЮЧЕННЯ ПРОГРАМИ ДО ЩОРІЧНИХ ПРОГРАМ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ РАЙОНУ

 

6.1. За затвердженою районною радою Програмою головний розпорядник коштів у строк згідно із законодавством, надає управлінню фінансів районної державної адміністрації бюджетний запит щодо її фінансування за рахунок коштів районної бюджету.

 

6.2. Управління фінансів райдержадміністрації аналізує подані бюджетні запити щодо реальних можливостей бюджету і включає пропозиції до проекту районного бюджету на відповідний рік (проекту внесення змін до бюджету).

Управління фінансів райдержадміністрації надає відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації узагальнену інформацію про фінансування Програми на наступний рік.

6.3. Фінансування Програми здійснюється виключно за умови затвердження бюджетних призначень на її виконання рішенням районної ради про районний бюджет на відповідний рік (рішення про внесення змін до районного бюджету на відповідний рік), згідно з розподілом видатків районного бюджету.

Видатки на виконання Програми плануються у місцевому бюджеті за відповідними кодами функціональної класифікації видатків.

 

7.              ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ТА ПІДГОТОВКА ЩОРІЧНИХ ЗВІТІВ (ПРОМІЖНИХ ЗВІТІВ) ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОГРАМИ

 

7.1. Відповідальний виконавець Програми раз на рік готує та подає відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації узагальнену інформацію про стан її виконання (додаток 5).

Інформація повинна містити дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії Програми згідно з додатком  6 до Порядку та пояснювальну записку про роботу співвиконавців Програми щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.

Зазначена інформація використовується для аналізу ефективності виконання Програми та надання пропозицій щодо доцільності продовження її фінансування та виконання.

Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації здійснює узагальнення звітів відповідальних виконавців про поточне та остаточне виконання районних програм, проводить аналіз вказаних звітів та включає його результати до щорічного звіту про виконання програми соціально-економічного розвитку району.

7.2. Відповідальний виконавець Програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та у разі потреби розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку відповідальних виконавців, строків виконання Програми та окремих заходів і завдань тощо.

Відповідальний виконавець довгострокової Програми після завершення відповідного етапу її дії готує пропозиції щодо уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання Програми та окремих заходів і завдань тощо на наступний етап Програми.

У разі необхідності внесення змін до Програми проект змін до неї з уточненими показниками і заходами проходить експертизу, погоджується та затверджується відповідно до пункту 5-7 Порядку.

Проект рішення районної ради, яким вносяться зміни щодо збільшення обсягу фінансування заходів, передбачених Програмою, погоджений з управлінням фінансів районної державної адміністрації, подається його розробником до відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації в строк не пізніше 10 днів до дня подання цього проекту рішення на реєстрацію до виконавчого апарату районної ради.

При поданні на експертизу проектів рішень щодо внесення змін до діючих Програм розробник має надавати в електронному вигляді текст Програми в діючій редакції та повний текст Програми з урахуванням змін.

Після отримання проекту рішення районної ради, яким вносяться зміни до районної цільової Програми щодо збільшення обсягу фінансування передбачених нею заходів, відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля та економічного розвитку райдержадміністрації готує в установленому порядку проект рішення районної ради щодо внесення відповідних змін до щорічної Програми економічного і соціального розвитку району з метою узгодження цих Програм.

7.3. Щороку в строки, визначені рішенням органу місцевого самоврядування, інформація відповідального виконавця про хід виконання Програми та ефективність реалізації її заходів заслуховується на сесіях органу місцевого самоврядування.

За ініціативою органу місцевого самоврядування, місцевого органу виконавчої влади або відповідального виконавця (головного розпорядника коштів) Програми розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів, досягнення проміжних цілей та ефективність використання коштів може розглядатися на сесіях органу місцевого самоврядування протягом року в разі виникнення потреби.

7.4. Виконання Програми припиняється після закінчення встановленого строку, після чого відповідальний виконавець Програми складає заключний звіт (додаток 7) про результати її виконання та подає його на розгляд сесії органу місцевого самоврядування разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання Програми не пізніше ніж у двомісячний строк після закінчення встановленого строку її виконання.

Пояснювальна записка до заключного звіту містить таку інформацію: досягнення мети Програми, рівень виконання запланованих результативних показників, дані про роботу учасників бюджетної програми з її виконання із обґрунтуванням причин невиконання або недосягнення очікуваних результатів.

7.5. У разі необхідності відповідальний виконавець оприлюднює основні досягнуті результати реалізації Програми у місцевій пресі.

7.6. Дострокове припинення виконання Програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети за спільним поданням відповідального виконавця Програми, структурних підрозділів з питань економіки та з питань фінансів місцевого органу виконавчої влади.

Рішення про дострокове припинення Програми приймає орган місцевого самоврядування.

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/1

 

 

 

 

 

 Про звіт голови районної ради за

 період роботи з січня 2019 року по

 грудень 2019 року.

 

       Заслухавши звіт голови районної ради Мягкого Віктора Олександровича за період роботи з січня 2019 року по грудень 2019 року, керуючись п.17 ч. 6 ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.                     Звіт голови районної ради Мягкого Віктора Олександровича за період роботи з січня 2019 року по грудень 2019 року прийняти до відома.

 

 

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК ПЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого 2020 року                                                                                 № 45/2

смт Станиця Луганська

 

Про підсумки виконання Програми

економічного і соціального розвитку

Станично-Луганського району за 2019 рік

 

           Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. № 103   від 14.02.2020  року та заслухавши інформацію про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району за 2019 рік, враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської районної державної адміністрації № 145   від 19.02.2020  року, керуючись п. 28 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Інформацію про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району за 2019 рік прийняти до відома (додається).

2. Рекомендувати  сільським  та  селищним  головам  вжити  необхідні заходи щодо  вирішення   проблемних  питань,  що   стримують   економічний   та соціальний розвиток територій.                                                                                           3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної  ради  з питань  регіональної  соціально-економічної політики, промисловості, транспорту,  зв’язку та торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК ПЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року                                                                                     № 45/3

смт Станиця Луганська

 

Про  підсумки виконання Плану заходів

на 2019-2020 роки з реалізації Стратегії

розвитку Станично-Луганського району

за 2019 рік

 

          Розглянувши  листа Станично-Луганської районної державної адміністрації  вхд. №101 від 14.02.2020 року, відповідно до Законів України «Про засади державної регіональної політики», «Про стимулювання розвитку регіонів», постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року     № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», Порядку розроблення регіональних стратегій розвитку і планів заходів з їх реалізації, а також проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації зазначених регіональних стратегій і планів заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 932, враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської районної державної адміністрації № 144   від 19.02.2020  року, керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”  районна  рада

 

ВИРІШИЛА:

                                                                               

          1. Затвердити інформацію про підсумки виконання Плану заходів на 2019-2020 роки з реалізації Стратегії розвитку Станично-Луганського району за 2019 рік (додається).

          2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі.

 

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК ПЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року                                                                                 № 45/4

смт Станиця Луганська

 

Про підсумки  виконання  районної  Програми

розвитку та підтримки малого та середнього

підприємництва у Станично-Луганському районі

на 2018-2020 роки  за 2019 рік

 

                   Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації  вхд. №104 від 14.02.2020 року та заслухавши інформацію про підсумки  виконання  районної Програми розвитку  та підтримки малого та середнього підприємництва у Станично-Луганському районі  за 2019 рік, враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської районної державної адміністрації № 141   від 17.02.2020  року, керуючись п.16  ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада 

 

ВИРІШИЛА:                                     

         1. Інформацію про підсумки виконання  районної Програми розвитку  та підтримки малого та середнього підприємництва  у Станично-Луганському  районі на 2018-2020 роки  за  2019  рік взяти до відома (додається).

 

         2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі.

 

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/

 

 

5

 

 

Про виконання  Районної програми

реалізації молодіжної політики в

Станично–Луганському районі

на 2016 – 2020 роки  за 2019 рік

 

              Заслухавши інформацію про виконання Районної програми реалізації молодіжної політики в Станично–Луганському районі на 2016 – 2020 роки за 2019 рік, керуючись п. 16 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада 

 

ВИРІШИЛА:                                     

 

1.           Інформацію про виконання Районної програми реалізації молодіжної політики в Станично–Луганському районі на 2016 – 2020 роки за 2019 рік прийняти до відома.

 

2.           Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/

 

 

6

 

 

Про виконання  Районної програми

розвитку фізичної культури та спорту

в Станично–Луганському  районі

на 2017 – 2020 роки  за 2019 рік.

 

           Заслухавши інформацію про виконання Районної програми розвитку фізичної культури та спорту в Станично–Луганському районі на 2017–2020 роки за 2019 рік, керуючись п. 16 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада 

 

ВИРІШИЛА:                                     

1.  Інформацію про виконання Районної програми розвитку фізичної культури та спорту в Станично–Луганському районі на 2017 – 2020 роки за 2019 рік прийняти до відома.

 

2.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/

 

 

7

 

 

Про  затвердження    звіту

про виконання районного

бюджету за 2019 рік

 

          Розглянувши звіт про виконання районного бюджету за 2019 рік, районна рада визначає, що організація виконання районного бюджету на протязі звітного періоду здійснювалась у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» рішенням районної ради сьомого скликання від 21 грудня 2018 року № 33/7 «Про районний бюджету на 2019 рік» зі змінами.

        До загального фонду районного бюджету, без урахування міжбюджетних трансфертів за 2019 рік надійшло 67 631,2 тис. грн податків, зборів та інших обов'язкових платежів, що становить 102,9 % до планових зобов’язань розпису доходів на звітний період з урахуванням змін. Понад план отримано доходів на суму 1 931,2 тис. грн.

          У порівнянні з 2018 роком доходів загального фонду надійшло на 11 363,1 тис. грн або на 20,2 % більше (фактичні надходження за 2018 рік становили  56 268,1 тис. грн).                                                                                                 Касові видатки загального фонду на утримання бюджетних установ які фінансуються з районного бюджету та інших заходів склали 328 096,3 тис. грн,  що на 13 188,9 тис. грн. менше показників минулого року.

         У порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшені видатки на освіту – на 23 133,9 тис. грн. або на 19,7 %, на культуру та мистецтво на 16,9 % або на 1 987,9 тис. грн, на фізичну культуру та спорт на 1 083,4 тис. грн. Зменшені видатки на соціальний захист на 31 008,7 тис. грн. та на охорону здоров’я на 11 494,7 тис. грн.

Згідно з пунктом 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 17 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2019 рік по доходах в обсязі  366 192 710,95 грн., в тому числі загального фонду – 353 415 136,03 грн., спеціального фонду – 12 777 574,92 грн., по видатках в обсязі 358 605 655,5 грн., в тому числі загального фонду – 328 096 269,89 грн., спеціального фонду –             30 509 385,79 грн., з перевищенням доходів над видатками по загальному фонду - 25 318 866,14 грн. та видатків над доходами по спеціальному фонду –  17 731 810,87 грн.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та фінансів.

 

 

Голова районної ради                                                                  Віктор МЯГКИЙ          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/

 

 

8

 

 

Про внесення змін до Програми  

розвитку та фінансової підтримки

комунального некомерційного підприємства

«Центр первинної медико-санітарної

допомоги Станично-Луганської районної

ради» на 2020 рік

 

           Розглянувши листа Станично-Луганської райдержадміністрації вхд. №130 від 19.02.2020 року та комунального некомерційного підприємства  «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» вхд. №78 від 11.02.2020 року, враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської райдержадміністрації від 11.02.2020 року №102 «Про внесення змін до Програми розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» на 2020 рік»,  на підставі розділу 6 пункту 3 частини 1 статті 89 «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного Кодексу України, статтями 26, 32 , Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», керуючись п.16 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИРІШИЛА:

 

          1. Внести зміни до Програми розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» на 2020 рік, виклавши її у новій редакції. (далі Програма).

2. Зазначені зміни внести до Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району на 2020 рік.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

Голова районної ради                                                         Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                           №45/

 

 

9

 

 

Про внесення змін до фінансового

плану КНП «Центр первинної медико-

санітарної допомоги Станично-

Луганської ради» на 2020 рік

 

          Розглянувши листа Станично-Луганської райдержадміністрації          вхд. №105 від 14.02.2020 року, з метою вдосконалення системи фінансового планування суб’єктами господарюванню комунального сектору економіки, підвищення ефективності роботи комунальних некомерційних підприємств, покращення якості медичного обслуговування в Станично-Луганському районі, відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. №1013-р «Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я», рішення Станично-Луганської районної ради від 21.02.2020 року № 45/5 «Про внесення змін до Програми розвитку та фінансової підтримки Комунального некомерційного  підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» на 2020 рік, керуючись п. 20 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада     

      

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до фінансового плану на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» на 2020 рік  (додається).

2. Контроль за виконанням цього питання покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та фінансів.

 

 

Голова районної ради                                                         Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                          №45/

 

 

10

 


Про затвердження змін до Програми

розвитку та фінансової підтримки

комунального некомерційного підприємства

«Станично-Луганське районне територіальне

медичне об`єднання» на 2020 рік

 

         Розглянувши листа Станично-Луганської райдержадміністрації № 113 від 18.02.2020 року, з метою забезпечення соціальної справедливості та захисту конституційних прав громадян на охорону здоров`я, підвищення якості надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги населенню районну, забезпечення утримання закладів охорони здоров`я з оновленням матеріально–технічної бази та ефективного використання бюджетних коштів,  враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської районної державної адміністрації № 114   від 17.02.2020  року,  керуючись п. 16 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити зміни до Програми розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Станично-Луганське районне територіальне медичне об`єднання» на 2020 рік, виклавши її у новій редакції (додається).

2. Зазначені зміни внести до Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району на 2020 рік.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

Голова районної ради                                                         Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                          №45/

 

 

11

 

 

Про затвердження змін та

доповнень до Програми

економічного і соціального розвитку

Станично-Луганського району на 2020 рік

 

       Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. № 133 від 19.02.2020 року, з метою забезпечення повноцінного функціонування структурних підрозділів райдержадміністрації, забезпечення оптимального балансу інтересів держави, місцевих органів влади та самоврядування, відновлення економічного зростання на базі інвестиційної складової, що стане базовою передумовою для розв’язання соціально-економічних проблем та підвищення добробуту населення на території району, враховуючи розпорядження голови Станично-Луганської районної державної адміністрації № 146   від 19.02.2020  року,  керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

 

ВИРІШИЛА :

                                                                               

          1. Затвердити зміни та доповнення до Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району на 2020 рік, а саме до «Заходів щодо забезпечення виконання завдань Програми економічного і соціального розвитку Станично-Луганського району на 2020 рік», додатку 3 «Переліку інвестиційних проектів, які планується реалізувати у 2020 році у Станично-Луганському районі» (додаються).

2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку і торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                                  Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                          №45/

 

 

12

 

 

Про внесення змін до рішення

сесії від 20.12.2013 року № 32/11

«Про закріплення майна спільної

власності територіальних громад сіл,

селищ Станично-Луганського району

на праві господарського та оперативного

управління за балансоутримувачами»

 

З метою забезпечення ефективного використання та здійснення обліку майна районної комунальної власності, відповідно до рішення №27/17 від 07.08.2013р. «Про затвердження Положення про порядок закріплення майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району та типових договорів», керуючись п. 20 ч. 1 ст. 43, ч.2 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до Додатку 1 та викласти його у новій редакції (додається).

2. Внести зміни до Додатку 2 та викласти його у новій редакції (додається).

3. У зв`язку із внесенням змін, балансоутримувачам майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району у термін до 01 травня 2020 року привести у відповідність до чинного законодавства України договірні відносини щодо закріплення майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв'язку та торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                          №45/

 

 

13

 

Про затвердження змін до Порядку розроблення районних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації    вхд. № 132 від 19.02.2020 року, з метою встановлення єдиного порядку розроблення та підвищення ефективності реалізації районних цільових програм, використання коштів, спрямованих на їх виконання, організації контролю та звітності про їх виконання на підставі Закону України «Про державні цільові програми», Порядку розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 106, розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про затвердження Порядку розроблення регіональних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання» від 17.03.2007 № 293 зі змінами від 14.12.2011 № 1655, від 24.04.2013 № 496 та від 02.02.2018 № 96, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

 

ВИРІШИЛА :

                                                                               

          1. Затвердити зміни до Порядку розроблення районних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання, згідно додатку.

 

          2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку і торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                                   Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

ПОРЯДОК розроблення районних цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА   РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО  СКЛИКАННЯ

СОРОК П'ЯТА СЕСІЯ

 

  РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                      № 45/14

смт Станиця Луганська   

 

Про внесення змін до штатного

розпису КУ «Станично-Луганський

територіальний центр соціального

обслуговування (надання соціальних послуг)».

 

          Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. №86 від 11.02.2020 року, згідно  постанови КМУ № 1417 від 29.12.2009 року «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», наказу Міністерства соціальної політики України від 12.07.2016 року № 753 «Про затвердження Типового штатного нормативу чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», Положення про КУ «Станично-Луганський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» затвердженого рішенням Станично-Луганської районної ради № 22/9 від 20.04.2018 року,  керуючись п.20 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  районна рада

 

 ВИРІШИЛА :

 

1.                     Внести  зміни до штатного розпису КУ «Станично-Луганський  територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» з 1 березня 2020 року, а саме:

-   виключити штатну одиницю лікаря – невропатолога  у відділенні денного перебування;

-  включити штатну одиницю – сестри медичної з фізіотерапії 1 категорії у відділенні денного перебування.

 

  2.    Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА   РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО  СКЛИКАННЯ

СОРОК П'ЯТА СЕСІЯ

  РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                      № 45/16

смт Станиця Луганська   

 

Про коригування тарифів на теплову енергію,

її виробництво, транспортування, постачання

яке надається  КП «Теплосервіс 

Станично-Луганського району»

 

              Розглянувши листа КП «Теплосервіс Станично-Луганського району» вхд. №81 від 11.02.2020 року щодо коригування тарифів на теплову енергію , відповідно до Закону України «Про теплопостачання» та  Постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869, керуючись п.37 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.       Затвердити КП «Теплосервіс Станично-Луганського району» скориговані двоставкові тарифи на теплову енергію її виробництво, транспортування, постачання, встановивши їх на рівні:

-  для бюджетних установ:

                 опалювальний період

Плата за одиницю теплової енергії -  1189,76грн/Гкал.з ПДВ 20%

Плата за одиницю приєднаного навантаження -19,94 грн/100 ккал/год з ПДВ 20% та рентабельністю 5,5%.

                 міжопалювальний період

      Плата за одиницю приєднаного навантаження – 19,94 грн/100 ккал/год з ПДВ 20% та рентабельністю 5,5%.

-  для інших споживачів:

                 опалювальний період

Плата за одиницю теплової енергії -  1129,46 грн/Гкал.з ПДВ 20%

Плата за одиницю приєднаного навантаження -19,94 грн/100 ккал/год з ПДВ 20% та рентабельністю 5,5%.

                 міжопалювальний період

Плата за одиницю приєднаного навантаження – 19,94 грн/100 ккал/год з ПДВ 20% та рентабельністю 5,5%.

2.       Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв`язку та торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

21 лютого 2020 року

смт Станиця Луганська                                                                          №45/

 

 

17

 

 

Про проведення конкурсу щодо визначення

опорного закладу освіти на території

Петропавлівської селищної ради

 

        Розглянувши листа Станично-Луганської райдержадміністрації вхд. №54 від 31.01.2020 року, з метою забезпечення учнів високим рівнем загальної середньої освіти, створення умов для оптимізації та модернізації системи освіти району, виявлення ефективних моделей діяльності закладів освіти та формування мережі  опорних закладів, відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №532 «Про затвердження положення про освітній округ і опорний заклад освіти», Положення про опорний навчальний заклад в межах Станично-Луганського району, затвердженого  рішенням Станично-Луганської районної ради № 28/4 від 28.09.2018 року, керуючись п.20 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

ВИРІШИЛА:

 

1.           Провести конкурс щодо визначення опорного закладу освіти  на території Петропавлівської селищної ради з  02 по 17 березня 2020 року.

2.           Затвердити персональний склад конкурсної комісії з визначення опорного закладу освіти на території Петропавлівської селищної ради (додається).

3.           Відділу освіти Станично-Луганської райдержадміністрації довести до відома керівників навчальних закладів освіти на території Петропавлівської селищної ради умови проведення конкурсу.

4.           Контроль за виконанням  цього рішення покласти на постійну комісію  районної ради з питань освіти, медицини, культури, спорту та     соціального захисту населення.

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/18

смт  СтаницяЛуганська

 
 

Про надання дозволу на складання кошторисної документації та  проведення капітального ремонту санітарних вузлів будівлі школи (І та ІІ поверхів) комунального опорного закладу «Теплівський навчально-виховний комплекс Станично-Луганського району Луганської області» за адресою: село Тепле, вулиця Миру, будинок 45.

 

 

 

 

«К

 

 

.

 

 

 

Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. № 100 від 14.02.2020 року, згідно із Порядком погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженого рішенням сесії районної ради від 28.10.2016 року № 7/8, керуючись п. 20 ч.1 ст. 43 та ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на складання кошторисної документації з капітального ремонту санітарних вузлів будівлі школи (І та ІІ поверхів) Комунального опорного закладу «Теплівський навчально-виховний комплекс Станично-Луганського району Луганської області» за адресою: село Тепле, вулиця Миру, будинок 45.

2. Надати дозвіл на проведення капітального ремонту санітарних вузлів будівлі школи (І та ІІ поверхів) Комунального опорного закладу «Теплівський навчально-виховний комплекс Станично-Луганського району Луганської області» за адресою: село Тепле, вулиця Миру, будинок 45.

     3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію  з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку  та торгівлі.

 

 

Голова районної ради                                                         Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/19

смт Станиця Луганска

 

 
 

Про надання дозволу на складання кошторисної документації та  проведення капітального ремонту санітарного вузлу будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області» розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця  Миру, буд. 6

 

 

 

 

 

«К

 

 

.

 

 

 

 

 

      Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. №117 від 18.02.2020 року, згідно із Порядком погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженого рішенням сесії районної ради від 28.10.2016 року № 7/8, керуючись п. 20 ч.1 ст. 43 та ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на складання кошторисної документації з капітального ремонту   санітарного вузлу будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області» розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця  Миру, буд. 6.

2. Надати дозвіл на проведення капітального ремонту   санітарного вузла будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області» розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця  Миру, буд. 6.    

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі.

 

Голова районної ради                                                         Віктор МЯГКИЙ

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/20

смт Станиця Луганська

 
 

Про надання дозволу на складання кошторисної документації та  проведення капітального ремонту     приміщень будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області» розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця Миру, буд. 6.

 

 

 

 

«К

 

 

.

 

 

 

 

      Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. №118 від 18.02.2020 року, згідно із Порядком погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженого рішенням сесії районної ради від 28.10.2016 року № 7/8, керуючись п. 20 ч.1 ст. 43 та ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на складання кошторисної документації з капітального ремонту   приміщень будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області», розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця Миру, буд.6.

2. Надати дозвіл на проведення капітального ремонту   приміщень будівлі школи (І поверх) комунального закладу «Передільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області», розташованого за адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, село Передільське, вулиця Миру, буд. 6.

     3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі.

 

Голова районної ради                                                       Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/21

смт Станиця Луганска

 

Про  надання   згоди   на   виготовлення

проектно  -  кошторисної    документації

та    улаштування   навісу   над  входами

ганків   будівлі    Станично - Луганської  

центральної   районної    лікарні    КНП

«Станично-Луганське   РТМО»   за адресою:

вул. 5 Лінія, буд. 39, смт Станиця Луганська,

Станично-Луганського району, Луганської області  

        Розглянувши листа   Станично-Луганської районної державної адміністрації  вхд. № 120 від 18.02.2020 року, згідно із Порядком  погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженим рішенням районної ради від 28.10.2016 № 7/8 керуючись п.20 ч.1 ст. 43  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, районна  рада

ВИРІШИЛА:

1. Надати згоду  на виготовлення проектно-кошторисної документації на   улаштування навісу над входами ганків (а10, а12) будівлі Станично-Луганської центральної районної лікарні (А-3, згідно технічного паспорту від 10.01.2009) КНП «Станично-Луганське РТМО»  за адресою : вул. 5 Лінія, буд. 39, смт Станиця Луганська, Станично-Луганського району, Луганської області.

2. Надати згоду  на проведення  улаштування навісу над входами ганків (а10, а12) будівлі Станично-Луганської центральної районної лікарні (А-3, згідно технічного паспорту від 10.01.2009) КНП «Станично-Луганське РТМО»  за адресою : вул. 5 лінія, буд. 39 смт Станиця Луганська, Станично-Луганського району, Луганської області.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

Голова районної ради                                                              Віктор МЯГКИЙ

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/22

смт Станиця Луганска

 

Про  надання   згоди   на   виготовлення

проектно  -  кошторисної   документації

та   проведення   капітального   ремонту

покрівлі  будівлі  Станично-Луганської

центральної  районної лікарні    КНП

«Станично - Луганське РТМО» за адресою:

вул. 5 Лінія, буд. 39, смт Станиця Луганська,

Станично-Луганського району, Луганської області  

            Розглянувши листа   Станично-Луганської районної державної адміністрації  вхд. №119 від 18.02.2020 року, щодо надання згоди на виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту покрівлі будівлі центральної районної лікарні  КНП «Станично-Луганське РТМО»,  згідно із Порядком  погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженим рішенням районної ради від 28.10.2016 № 7/8 керуючись п.20 ч.1 ст. 43  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, районна  рада

ВИРІШИЛА:

1. Надати згоду  на виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту покрівлі будівлі Станично-Луганської центральної районної лікарні (А-3, згідно технічного паспорту від 10.01.2009) КНП «Станично-Луганське РТМО»  за адресою: вул. 5 Лінія  буд. 39 смт Станиця Луганська, Станично-Луганського району, Луганської області.

2. Надати згоду  на проведення капітального ремонту покрівлі будівлі Станично-Луганської центральної районної лікарні (А-3, згідно технічного паспорту від 10.01.2009) КНП «Станично-Луганське РТМО»  за адресою : вул. 5 Лінія  буд. 39 смт Станиця Луганська, Станично-Луганського району, Луганської області.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

Голова районної ради                                                          Віктор МЯГКИЙ

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/23

смт Станиця Луганска

 
 

Про   надання дозволу на  складання кошторисної документації на  проведення капітального ремонту огорожі адміністративної будівлі за  адресою: 

с. Войтове,  вул. Центральна, 33.

 

 

 

 

«К

 

 

.

       Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації вхд. №116 від 18.02.2020 року, згідно із Порядком погодження капітальних ремонтів майна загальної власності територіальних громад сіл, селищ Станично-Луганського району, затвердженого рішенням сесії районної ради від 28.10.2016 року № 7/8, керуючись п. 20 ч.1 ст. 43 та ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на складання кошторисної документації на проведення капітального ремонту огорожі    будівлі, що знаходиться    за   адресою:          с. Войтове, вул. Центральна, 33.

     2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регіональної соціально-економічної політики, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі.

 

 

 

Голова районної ради                                                Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/24

смт Станиця Луганська

 

Про надання згоди на передачу сталевих

опалювальних котлів та  інших матеріалів

з балансу  КНП «Центр первинної медико-

санітарної допомоги Станично-Луганської

районної ради» на баланс відділу освіти

Станично-Луганської РДА Луганської області

 

        Розглянувши листи Станично-Луганської РДА  вхд. №82 від 11.02.2020 року, вхд. №106 від 14.02.2020 року та  листа  КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Станично-Луганської районної ради» вхд. №65 від 05.02.2020 року та враховуючи листа відділу освіти Станично-Луганської РДА  вхд. № 102 від 14.02.2020 року  для забезпечення опалення з метою збереження будівлі розташованої за адресою: с. Войтове, вул. Центральна, 33, керуючись п.20 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Надати згоду на безоплатну передачу з балансу КНП «ЦПМСД Станично-Луганської райради» на баланс відділу освіти Станично-Луганської РДА Луганської області сталевих опалювальних котлів  АОТ-50 у кількості 2 шт. балансовою вартістю 39166 грн. 11 коп. та інших матеріалів для установки котлів балансовою вартістю 9645 грн.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

Голова районної ради                                                       Віктор МЯГКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

21 лютого  2020 року                                                                    №45/25

смт Станиця Луганска

 

Про призначення генерального директора

комунального некомерційного підприємства

«Станично-Луганське районне територіальне

медичне об’єднання»

 

              Розглянувши листа Станично-Луганської районної державної адміністрації   вхд. №134 від 20.02.2020 року, подання голови конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади генерального директора комунального некомерційного підприємства «Станично-Луганське районне територіальне медичне об’єднання» від 19.12.2019 року, враховуючи протокол конкурсної комісії від 17.12.2019 року та заяву Бабічева Валерія Вікторовича, на підставі ст. 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я», керуючись  п.20 ч.1  ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

          1. Призначити на посаду генерального директора комунального некомерційного підприємства «Станично-Луганське районне територіальне медичне об’єднання»  Бабічева Валерія Вікторовича з 02 березня 2020 року.

          2. Доручити голові Станично-Луганської районної ради В.О. Мягкому укласти контракт з  В.В. Бабічевим  строком на 3 роки.

          3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, культури, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Голова районної ради                                                       Віктор МЯГКИЙ

 

10 березня 2020 року колектив Станично-Луганської районної ради на чолі з заступником голови Максимом Мироновим взяли участь у встановленні рекорду України з одночасного спільного читання вголос поеми Тараса Шевченка «Сон»

05 березня 2020 року заступник голови Луганської облдержадміністрації Катерина Безгинська, голова Станично-Луганської районної ради Віктор Мягкий прийняв участь в урочистому відкритті Валуйської амбулаторії , яку було відновлено та облаштовано медичним обладнанням за кошти угорських партнерів. Також, на цьому заході були присутні поважні гості: Надзвичайний і Повноважний Посол Угорщини в Україні Іштван Ійдярто та Надзвичайний та Повноважний Посол Латвійської Республіки в Україні Юріс Пойканс, заступник голови Луганської облдержадміністрації Катерина Безгинська, голова Станично-Луганської райдержадміністрації Юрій Золкін та члени гуманітарної місії “Проліска”.

 Медичний персонал надаватиме необхідну медичну допомогу місцевим мешканцям на сучасному обладнані. 

Робочий візит

      02 березня 2020 року заступник голови районної ради Максим Миронов завітав з робочим візитом до КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКА РАЙОННА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА» де в.о. директора Сергій Скляров ознайомив з новим облаштуванням санвузлів,  душових та роздягалень. Дані покращення стали можливі завдяки тому що депутати виділили кошти з районного бюджету, за які був проведений якісний ремонт приміщень. Та й на 2020 рік районна рада не залишає без уваги ДЮСША виділивши на зміцнення матеріальної бази 240 тисяч гривень за які планується замінити старих баскетбольних щитів на нові, відремонтувати тренерську кімнату та інше. 

 

5 березня 2020 року заступник голови Станично-Луганської районної ради Максим Миронов відвідав КНП «Станично-Луганське районне територіальне медичне об’єднання» де разом з заступником Станично-Луганської  РДА Іриною Костан прийняли участь в урочистому заході до дня 8 березня. Де привітали  жінок медиків району з наступаючим міжнародним жіночим днем. 

Оголошення результатів конкурсу на заміщення вакантних посад у Станично – Луганській районній раді

27 лютого було проведено іспит, як черговий етап конкурсу на заміщення вакантних посад головних спеціалістів 4 відділів виконавчого апарату Станично-Луганської районної ради.  До

 кожного білета було включено  5 питань - по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні, «Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про запобігання корупції" та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного відділу районної ради.

            28 лютого на засіданні конкурсної комісії, враховуючи      кваліфікаційні вимоги кандидатів, результати іспиту та співбесіду було прийнято рішення -  рекомендувати голові станично-Луганської районної ради призначити:

 

На посаду головного спеціаліста загального відділу - Тарасенко Тетяну Анатоліївну, Філатову Олесю Вікторівну;

На посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського  обліку та звітності – Фатнєву Ольгу Володимирівну;

На посаду головного спеціаліста районного комунального майна –

Зикова Дмитра Максимовича;

На посаду головного спеціаліста відділу правового та документального забезпечення – Мальованну Тетяну Володимирівну, Сухаревську Наталію Василівну.

Включити до кадрового резерву, як таких, що успішно склали іспит : Мінченкову Наталію Леонідівну, Брюховецьку Ольгу Дмитрівну.